söndag 30 januari 2011

Bloggen säger hej då ett tag...

Igår förrgår bestämde jag mig för att avaktivera min facebook, av den enkla anledningen att jag fann det stressande att hela tiden uppdatera och hålla koll på vad mina facebook vänner hade för sig. Jag har under de senaste veckorna tappat lusten för detta och själv uppdaterat min status mindre och mindre. Nu har jag även bestämt mig för att låta bloggen vila ett tag framöver. Jag älskar att skriva men jag vill inte längre lämna ut den del av mitt privatliv som jag hittills gjort här. Jag vill istället fokusera mycket mer på här och nu gällande mig själv och min underbara familj. Jag vill hitta lugnet inombords igen efter en stressig period av två täta graviditeter, barnafödande, stressiga småbarnsliv dagar, kokboksskrivande, och bröllop mm... Nej, nu vill jag bara ta det lugnt ett tag framöver och inte prestera och vara duktig inför andra! Skriva kommer jag fortsätta att göra, men bara för mig själv och på kokboken som jag och Carro håller på med. Det känns fullt tillräckligt! Tack alla ni som har följt min blogg! Vi kanske ses igen om ett tag, vem vet ;). Jag kanske får för mig att skriva en annan typ av blogg som inte handlar om mig eller min familj framöver...Den kanske handlar om mosmat bara... Som sagt...vem vet ;).

Sköt om er, för det ska jag göra!

Stor kram

2 kommentarer:

Emma H sa...

Va tråkigt för oss, men jag förstår att det känns som ett stressmoment. Det bästa för dig nu är att bara vara med familjen och ta hand om dig själv:)

Hoppas vi hörs på nåt sätt ändå nu när du inte har facebook heller.

Kramar Emma

Anonym sa...

Om du läser detta, finns det möjlighet att få tillgång till ert festprogram i publischer som mall? Mvh Louise